Turvallisuustarkoitukset

Olemme olleet yhteydessä etäyhteyden välityksellä

​Käsittelemme henkilötietojasi suojautuaksemme uhkilta. Lisätietoa saat klikkaamalla alla olevia käsittelyperusteita.

Tarkoituksen kuvaus

Käsittelemme puhelin- ja videopuhelutallenteiden sekä tallennettujen sähköposti- ja chat-keskustelujen (vuorovaikutusten) henkilötietoja, jos meihin tai henkilöstöömme kohdistuu havaittu uhka.

Mitä tietoja käsitellään ja miten?

Käsittelemme vuorovaikutuksen luomiseen tarvittavia yhteystietoja, kuten puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai chat-nimiä. Käsittelemme myös nimeäsi ja henkilötunnustasi, jos olet tunnistautunut digitaalisesti.

Vuorovaikutus tallennetaan sitten tallennusjärjestelmäämme video-, ääni- tai asiakirjatiedostona, jossa on tietoja yhteystiedoistasi, vuorovaikutuksen ajankohdasta ja päivämäärästä, vuorovaikutuskanavasta, vuorovaikutusta hoitaneesta työntekijästä ja tapauksen tyypistä.

Tietoja käytetään uhkauksen tutkinnan ja tarvittaessa rikosilmoituksen pohjana.

Oikeusperuste ja oikeutesi

Tapa, jolla käsittelemme henkilötietojasi, perustuu niin sanottuun oikeutettuun etuun. Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme suojella itseämme ja henkilöstöämme, ilmoittaa uhkista lainvalvontaviranomaisille ja laatia, esittää tai puolustaa oikeusvaateita.

GDPR:n mukaiset oikeutesi

Kuinka kauan säilytämme tietoja?

Säilytämme tietoja tätä tarkoitusta varten 13 kuukautta , ellei se johda rikosilmoitukseen. Jos rikosilmoitus tehdään, säilytämme tietoja niin kauan kuin se on tarpeen oikeudellisten vaateidemme käsittelemiseksi.

Rekisterinpitäjät, henkilötietojen käsittelijät ja muut vastaanottajat

Försäkringsaktiebolaget Agria on rekisterinpitäjä tätä tarkoitusta varten tapahtuvan käsittelyn osalta.

Asiakaspalvelumme hoitaa henkilötietojemme käsittelyn, tallentaa ja säilyttää vuorovaikutuksia. Henkilötietojen käsittelijällä on mahdollisuus käsitellä tiedostoja ja tietoja.

Voimme luovuttaa tiedostoja sekä lisätietoja, kuten ajan, olosuhteet ja kokouksen osallistujat, lainvalvontaviranomaisille epäillystä rikoksesta ilmoittaessamme.

Laadunvarmistus ja koulutus

Olemme olleet yhteydessä etäyhteyden välityksellä

Käsittelemme henkilötietojasi varmistaaksemme palvelun laadun ja parantaaksemme sitä jatkuvasti. Lisätietoa saat klikkaamalla alla olevia käsittelyperusteita.

Tarkoituksen kuvaus

Käsittelemme henkilötietoja tallentaessamme puhelu- ja videopuheluita sekä säilyttäessämme sähköposti- ja chat-keskusteluja (vuorovaikutuksia), jotta voimme suorittaa seurantaa ja kouluttaa henkilöstöämme palvelumme parantamiseksi. ​

Mitä tietoja käsitellään ja miten?

Käsittelemme vuorovaikutuksen luomiseen tarvittavia yhteystietoja, kuten puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai aliaksia. Käsittelemme myös nimeäsi ja henkilötunnustasi, jos olet tunnistautunut digitaalisesti.

Vuorovaikutus tallennetaan tallennusjärjestelmäämme video-, ääni- tai asiakirjatiedostona, jossa on tietoja yhteystiedoistasi, vuorovaikutuksen ajankohdasta ja päivämäärästä, vuorovaikutuskanavasta, vuorovaikutusta hoitaneesta työntekijästä ja tapauksen tyypistä.

Seurannan ja koulutuksen aikana työntekijä ja hänen valmentajansa valitsevat tarkasteltavaksi satunnaisia tiedostoja, joiden pohjalta he keskustelevat mahdollisista parannustoimenpiteistä.

Oikeusperuste ja oikeutesi

Tapa, jolla käsittelemme henkilötietojasi, perustuu niin sanottuun oikeutettuun etuun. Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme tallentaa ja säilyttää seurantaa vaativia vuorovaikutuksia ja kouluttaa henkilöstöä palvelumme parantamiseksi.

GDPR:n mukaiset oikeutesi

Kuinka kauan säilytämme tietoja?

Säilytämme nauhoitettuja puheluita 13 kuukautta.

Rekisterinpitäjät, henkilötietojen käsittelijät ja muut vastaanottajat

Försäkringsaktiebolaget Agria on rekisterinpitäjä tätä tarkoitusta varten tapahtuvan käsittelyn osalta.

Asiakaspalvelumme käsittelee henkilötietojasi, tallentaa sekä säilyttää vuorovaikutuksia. Henkilötietojen käsittelijällä on mahdollisuus käsitellä tiedostoja ja tietoja.

Tarkoituksen kuvaus

Käsittelemme henkilötietojasi seurataksemme, kuinka tyytyväinen olet tapaan, jolla olemme käsitelleet tapausta, ja ottaaksemme sinuun yhteyttä, jos olet ilmaissut tyytymättömyytesi, niin että voimme parantaa liiketoimintaamme jatkuvasti.

Mitä tietoja käsitellään ja miten?

Kun olet ollut meihin yhteydessä mihin tahansa tapaukseen liittyen, käytämme yhteystietojasi soittaaksemme sinulle tai lähettääksemme sinulle sähköpostin tai tekstiviestin. Näiden yhteydenottojen tarkoitus on selvittää, kuinka tyytyväinen olet tapaan, jolla olemme hoitaneet asiaasi, ja suosittelisitko meitä ystävillesi ja tuttavillesi. Lisäksi voit antaa lisäpalautetta jättämällä viestin puhelimitse tai täyttämällä kyselyn.

Jos päätät vastata kysymyksiimme, tallennamme tapaukseesi liittyvän palautteen ja sitä käsitelleen työntekijän nimen, yksilöllisen vastaustunnuksen ja, jos välillämme on asiakassuhde, myös asiakasnumerosi seurantaa varten. Jos olet ilmoittanut olevasi erittäin tyytymätön, voimme ottaa sinuun yhteyttä selvittääksemme, voimmeko tehdä jotain muuta auttaaksemme sinua ja ymmärtääksemme paremmin, mihin olet tyytymätön.

Kokoamme kaiken palautteen tilastoiksi, joilla mittaamme asiakastyytyväisyyttä eri tilanteissa.

Oikeusperuste ja oikeutesi

Tapa, jolla käsittelemme henkilötietojasi, perustuu niin sanottuun oikeutettuun etuun. Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme seurata, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ja muut sidosryhmämme ovat palveluihimme. Käytämme saamamme palautetta toimintamme jatkuvaan parantamiseen.

Tietoja käsitellään suoramarkkinointitarkoituksissa.

GDPR:n mukaiset oikeutesi

Markkinointilainsäädännön mukaan sinulla on oikeus vastustaa asiakaskyselykutsuja, koska ne ovat suoramarkkinointia. Voit tehdä näin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka kauan säilytämme tietoja?

Säilytämme tietoja palautteestasi 18 kuukautta. Jos olet jättänyt meille kommentteja vakiokysymyksiimme vastaamisen lisäksi, poistamme kommenttisi kahdentoista kuukauden kuluttua.

Rekisterinpitäjät, henkilötietojen käsittelijät ja muut vastaanottajat

Försäkringsaktiebolaget Agria on rekisterinpitäjä tätä tarkoitusta varten tapahtuvan käsittelyn osalta.

Käytämme käsittelyä varten henkilötietojen käsittelijöitä, jotka lähettävät palautepyyntöjä, keräävät vastauksia ja kokoavat ne tilastoiksi. Näin ollen käsittelijät näkevät yhteystietosi ja antamasi palautteen.

Asiakaspalvelumme käsittelee henkilötietojasi ja heillä on mahdollisuus nähdä asiakirjoissa sekä järjestelmissä käsiteltyjä tietoja.