Agria KoiraExpo 2018

Agria KoiraExpo on Agrian ja Suomen Kennelliiton järjestämä koulutus- ja luentotapahtuma, joka on suunnattu Kennelliiton jäsenille, kennelpiireille, rotujärjestöille ja rotuyhdistyksille.

Agria KoiraExpo 2018 järjestetään 3.-4. helmikuuta Cumulus Resort Airport Congress Centerissä, Vantaalla. Ohjelmassa on muun muassa luento koiran käyttötarkoituksesta ja luonteesta, koiran nivelrikosta, Helsingin Yliopiston koiratutkimuksen uutisista, ja koiran raaka- ja kuivamuonaruokinnasta.

Agrialla on KoiraExpossa oma osasto, josta voi luentojen välissä ostaa vakuutuksen tapahtumahintaan. Vakuutusedustajamme auttavat mielellään kaikissa vakuutuksiin liittyvissä kysymyksissä.

Helka Heikkilä

Agrian puheenvuoron pitää Helka Heikkilä, ELT, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, joka luennoi koiran nivelrikosta lauantaina ja sunnuntaina. Helka toimii kliinisenä opettajana pieneläinkirurgian yksikössä Kliinisen hevos- ja pieneläinlääketieteen osastolla Eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa. Helka on myös pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri ja hän on väitellyt koiran nivelrikkokivun hoidosta joulukuussa 2017.

- Luennolla aion käydä läpi lyhyesti mitä nivelrikossa nivelelle tapahtuu, mistä nivelrikon ajatellaan koiralla johtuvan ja mitä hoitoa siihen on tällä hetkellä saatavilla, Helka kertoo.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 14.1. täyttämällä ilmoittautumislomake.

Lisää tietoa tapahtumasta, luennoitsijaesittelyt sekä alustavan ohjelman löydät Kennelliiton sivuilta.

Nähdään KoiraExpossa!