Agria Eläinvakuutus etsii uusia vakuutusedustajia

Oletko eläinrakas, palveluhenkinen, myyntikokemusta omaava ja palat halusta tavata uusia ihmisiä? Haluatko osaksi Agria Eläinvakuutuksen myyntitiimiä? Jos vastasit edellä mainittuihin kyllä, voit olla etsimämme vakuutusedustaja!

Työtehtävät:

• Vakuutusmyynti ja asiakaspalvelu puhelimitse, sähköisesti ja tapaamisissa
  • Vakuutustarjousten tekeminen Agrian vakuutusmyyntijärjestelmään ohjeiden mukaisesti, varmistaen että arvioimme oikeat vakuutusriskit
  • Uusien vakuutussopimusten teko asiakkaiden tarpeiden mukaan, vakuutusmuutokset, ja vakuutussopimusten hallinta
  • Alueellinen yhteistyö kollegoidesi ja Agrian toimistohenkilökunnan kanssa
  • Kokouksiin, koulutuksiin, tapahtumiin osallistuminen tai niiden järjestäminen
  • Vakuutusvälityslakien, -määräysten ja -sääntöjen noudattaminen
  • Tiedotus mahdollisista verotukseen liittyvistä muutoksista

Työ on provisiopohjainen, eli Agria maksaa provisiota myymistäsi vakuutuksista toiminimellesi tai yrityksellesi. Myytäväksesi saat markkinoiden kattavimmat eläinvakuutustuotteet.

Agria järjestää valituille uusille edustajille tarvittavan koulutuksen jonka lopussa suoritetaan ”Agria-ajokortti” eli edustajakoe. Koulutus järjestetään Espoossa lähikoulutuksena 12.11. – 14.11. ja 19.11. – 23.11.

Agrian koulutuksen lisäksi suoritetaan IDD-direktiivin mukaiset verkkokurssit vakuutusalaan ja vakuutusasiamiehenä toimimiseen ja tehdään ammattipätevyyskoe. Nämä suoritettuasi hyväksytysti ja saatuasi Finanssivalvonnasta edustajan toimiluvan, saat välittää Agrian vakuutuksia ja saat oikeudet Agrian vakuutusmyyntijärjestelmään. Ammattipätevyyden ylläpitämiseksi vastaavaa koulutusta on vähintään 15 tuntia vuodessa.

Mitä odotamme sinulta:

• Asiakaspalveluhalukkuutta
  • Myyntikokemusta
  • Selkeää ja sujuvaa suullista ja kirjallista ulosantia suomeksi
  • Kattavaa kontaktiverkostoa eläinharrastaja- ja/tai kasvattajapiireissä
  • Halu tehdä tulosta ja myydä

Toivomme myös, että olet:

• Energinen ja myyntihenkinen
  • Ratkaisukeskeinen ja järjestelmällinen
  • Ammattimainen ja itsenäinen
  • Empaattinen ja luotettava
  • Eläinrakas

Mitä tarjoamme:

• Kattavan koulutuksen Agrian vakuutustuotteisiin ja –järjestelmiin
  • Edustusmateriaalit
  • Työn, jota tehdään pääosin kotoa käsin tai tapahtumissa
  • Myyntikoulutusta
  • Samanhenkiset, eläinrakkaat kollegat

Kiinnostuitko?

Jos niin, lähetä hakemus ja ansioluettelosi jan.waronen@agria.fi 19.10.2018 mennessä. Kerro hakemuksessa itsestäsi, taustastasi ja miksi juuri sinä haluat Agria Eläinvakuutuksen edustajaksi ja mikä sinussa on erityisen hyvää juuri tähän tehtävään!