Agria on vihdoin saapunut Suomeen!

Kevät on ollut täynnä valmisteluja, kaikkea uusien työntekijöiden palkkaamisesta ja henkilökunnan koulutuksesta toimistotilojen järjestelyyn. Mutta kaikkein tärkein osa valmisteluja on ollut luoda mahdollisimman hyviä vakuutusratkaisuja Suomen kissoille ja koirille.

Hei Anna, miltä nyt tuntuu?

Olen todella innoissani, että Agria aloittaa vihdoin Suomessa. Olemme työskennelleet todella intensiivisesti valmistautuessamme lanseerauksen, joten nyt on hienoa päästä avaamaan ovet, niin sanotusti. Odotan nyt innolla, että pääsen tapaamaan kaikki lemmikinomistajat ja heidän ihanat lemmikkinsä.

Millainen henkilöstö Agrialla on?

Meitä on tällä hetkellä viisi henkilöä Espoon toimistolla. Henkilökuntaan kuuluu vakuutuskäsittelijöitä, vakuutusasiantuntijoita ja minä, joka vastaan päivittäisen toiminnan johtamisesta. Lisäksi meillä on kymmenisen vakuutusedustajaa ympäri Suomea ja pian myös asiakaspalvelu.

Missä toimisto sijaitsee?

Olemme Suomen Kennelliiton tiloissa Espoossa. On mahtavaa tehdä yhteistyötä Kennelliiton kanssa, joka on ollut sitoutunut ja avulias yhteistyökumppani alusta lähtien.

Miksi lemmikin vakuuttaminen on tärkeää?

Eläinvakuutukselle on usein tarvetta useammin kuin muille vakuutuksille, sillä lemmikit ovat eläviä olentoja, jotka voivat sairastua tai loukkaantua. Eläinten hoito on kehittynyt niin paljon, että se on tänä päivänä lähes yhtä edistynyttä kuin ihmisten terveydenhoito. Osaamisen ja tekniikan kehittyessä moni lemmikinomistaja haluaakin tarjota lemmikilleen parasta mahdollista hoitoa. Yllättävä tapaturma voi aiheuttaa yllättävän suuria kuluja ja siitä syystä kannattaa olla turvaava vakuutus, joka korvaa osan hoitokuluista.

Miten Agrian vakuutukset eroavat muista lemmikkivakuutuksista?

Me tarjoamme kattavimpia vakuutuksia ja hoitokuluvakuutuksemme korvausmäärät ovat korkeammat kuin muilla: 3000 tai 6000 euroa. Korvausmäärät ovat korkeat, jotta ne kattavat nykypäivän eläinlääkärikulut.

Lisäksi meidän omavastuukautemme on 125 päivää, jonka aikana kiinteä omavastuu maksetaan vain kerran, vaikka vakuutukselle tulisi käyttöä useammankin kerran kauden aikana.

Me tarjoamme myös vakuutuksia kasvattajille sekä muille koiranomistajille, joilla on yli 10 koiraa. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä eli kannattaa lukea lisää tuotteistamme verkkosivuiltamme tai ottaa meihin yhteyttä, jolloin voimme räätälöidä sopivimman vakuutuksen.

Miksi lemmikinomistajan kannattaa valita Agria Eläinvakuutus?

Me olemme erikoistuneet eläimiin, eläinten hoitoon ja eläinvakuutuksiin. Tarjoamme ainoastaan eläinvakuutuksia, joten keskitymme luomaan parhaat ja kattavimmat tuotteet. Haluamme myös jakaa eläinosaamistamme asiakkaillemme. Agria tukee eläinten hyvinvointia edistävää tutkimustyötä.

Kaikki Agrian työntekijät ovat itse lemmikinomistajia ja monet meistä ovat myös kasvattajia ja aktiivisia erilaisten eläinharrastusten tai –kilpailujen parissa. Me tiedämme miten tärkeä ja rakas lemmikki on omistajalleen ja siksi ymmärrämme asiakkaitamme myös vaikeissa tilanteissa.

Tykkää? 0 tykkäystä, ei arvosteltu 0 lukijasta 0 tykkäsi tästä, arvosana , NaN tähteä